Projektowanie
identyfikacji
wizualnej

Nie chcesz być kolejną nic nie znaczącą nazwą na długiej liście pośród konkurencji? Zadbaj o wyrazistą identyfikację wizualną Twojej firmy. Ten krok będzie kluczowy w walce o silną strategię utrzymania lub osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku, ponieważ w tej dziedzinie nic nie dzieje się przypadkowo.

W czasach ostrej rywalizacji i bezdusznych praw ekonomii, zdobycie zaufania klientów to efekt skrupulatnych przygotowań oraz świadomego planu. Silna i spójna tożsamość marki to trwała inwestycja, procentująca przez lata. Nadaje charakter Twojej firmie, wyróżnia ją, buduje właściwy wizerunek i trwale naznacza go dobrymi skojarzeniami owocując uwagą i lojalnością klientów. Jak wiemy podstawą działań wizerunkowych jest charakterystyczny, dobrze skonstruowany logotyp, ale wysiłek stworzenia spójnej identyfikacji opiera się także na dodatkowych elementach. Wszystko po to aby Twoje zabiegi odniosły wyraźne i trwałe skutki.

Identyfikacja wizualna firmy

Spełniająca nasze oczekiwania identyfikacja musi być nie tylko świadomie nakreślona, ale również konsekwentnie wdrożona. Pozornie niewielki błąd może zniweczyć cały trud. Mając tego świadomość oraz odpowiednią wiedzę specjalistyczną, chętnie zaprojektujemy dla Ciebie wszelkie niezbędne akcydensy, oraz posłużymy radą jak je stosować. W zależności od twoich potrzeb możemy uporządkować te informacje w rozszerzonej księdze identyfikacji wizualnej lub w serii kluczowych elementów identyfikacyjnych takich jak wizytówki czy papier firmowy.

Identyfikacja Wizualna - Etapy współpracy

  1. Rozmowa/spotkanie

    Podczas rozmowy telefonicznej, wymiany maili lub spotkania, ustalamy główne założenia i budujemy wyczerpujący brief, tak aby efekt naszej pracy był jak najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb. Określamy też zakres naszej pracy.
  2. Przedstawienie warunków współpracy i oferty cenowej Identyfikacji Wizualnej

  3. Podpisanie umowy

  4. Identyfikacja Wizualna i proces kreacji

    Rozpoczynamy od obszernego researchu - dowiadujemy się jak najwięcej o specyfice branży, Twojej konkurencji oraz klientach. Następnie przeprowadzamy burzę mózgów, wnioski przelewamy na papier i rozpoczynamy etap projektowania.
  5. Prezentacja

  6. Akceptacja / kolejna seria

  7. Przygotowanie do druku i finalizacja



Otrzymujesz

  • autorskie prawa majątkowe do projektu
  • projekty w formatach graficznych:

             

 
Dodatkowe usługi

W odpowiedzi na większe potrzeby Twojej firmy, możemy stworzyć dla Ciebie również:
  • rozbudowaną księgę identyfikacji wizualnej firmy,
  • druk zaprojektowanych elementów identyfikacji,
  • strony www
Wybrane realizacje