Loader

507 55 55 71    |    biuro@chm.media.pl

ul. Mydlarska 69, 04-690 Warszawa

Identyfikacja wizualna

Zadbamy o to aby by Twoja marka prezentowała się jak najlepiej.

We współczesnym świecie, w którym komunikacja niewerbalna stała się powszechna, rola identyfikacji wizualnej jest dominująca. Logo, eleganckie materiały reklamowe, funkcjonalna strona internetowa to obecnie klucz do sukcesu firmy.

Elementy

Identyfikacja wizualna jest potocznie rozumiana jako zbiór akcydensów takich jak: wizytówki, papier firmowy, notesy, teczki. Jest ona jednak pojęciem dużo bardziej pojemnym. Nie należy zapomnieć o takich elementach jak choćby oznakowanie pojazdów, witryny, szyldy, gadżety reklamowe, odzież służbowa.

Obecnie realizację identyfikacji wizualnej rozpoczyna się na ogół od zaprojektowania logo a następnie strony internetowej.

Logo to kluczowy składnik identyfikacyjny, do którego wyglądu dostosowuje się resztę elementów graficznych.

Strona internetowa to natomiast podstawowe narzędzie sprzedażowe bez, którego żadna licząca się nie może istnieć.

Księga Identyfikacji Wizualnej to dokument przeznaczony zarówno dla laików i profesjonalistów, którego celem jest opisanie zasad tworzenia materiałów graficznych wewnątrz danej organizacji. Zasady te niezbędne są dla utrzymania logicznego porządku, ochrony spójności materiałów graficznych oraz stanowią punkt odniesienia przy tworzeniu kolejnych projektów.

Jak zacząć?

Przygotowując się do zlecenia projektu identyfikacji wizualnej zastanów się:

  • które elementów z powyżej wymienionych elementów będą Ci potrzebne,
  • jak w skrócie opisał/abyś swoją firmę lub organizację,
  • jakie treści mają przekazywać poszczególne składniki identyfikacji
  • jak określiłbyś/abyś Twoich klientów, odbiorców Twojej marki?


Jeśli brakuje Ci pomysłu na wizerunek własnej firmy jesteśmy po to aby go wykreować. Od pomysłu poprzez projekt na realizacji kończąc. Sprawdź ile możesz zyskać.

Jeżeli zależy Ci na wykonaniu profesjonalnej identyfikacji, z pewnością potrzebne będzie zaprojektowanie key visual’a to znaczy charakterystycznego, pełniącego rolę nawigatora, motywu graficznego powielanego we wszystkich projektach.