Loader

507 55 55 71    |    biuro@chm.media.pl

ul. Mydlarska 69, 04-690 Warszawa

Zmiana wizerunku

Panta rhei (-grec. wszystko się zmienia) zgonie z tą zasadą musimy pamiętać, że świat wokół nas ulega nieustannej transformacji. Aby nadążyć za nieustającymi zmianami trzeba się zdać na wiedzę i doświadczenie ekspertów.

Jako zespół profesjonalnych grafików jesteśmy w stanie przeprowadzić Cię przez niełatwy proces zmiany wizerunku Twojej organizacji tak aby był zgodny z obowiązującymi obecnie standardami i wymogami rynku.

Czas zmian

Zmiany mogą obejmować zarówno cały wizerunek np.: logo, strona www, materiały marketingowe, jak i każdy z elementów z osobna.
 
Ewolucjom wizerunkowym poddawane są firmy z sektora MSP, instytucje publiczne czy duże korporacje. Zmiany te nie są łatwe do wprowadzenia niezależne od wielkości organizacji, zawsze towarzyszy obawa słuszność działań. Są to trudne decyzje ale my to rozumiemy, wspieramy Klientów i próbujemy pomóc w jak najlepszych decyzjach.
 
Zmiany takie zawsze są poprzedzone konkretną potrzebą. Najczęstszym spotykanym powodem jest nieadekwatność wizerunku do miejsca, którym firma znajduje na rynku. Często właściciele firm zauważają sami, że sposób prezentowania się firmy i komunikowania z Klientami odstaje od wymogów rynku i branży, którą reprezentują. 
 

Proponowana zmiana wizerunku ma różny zakres jednak najczęściej rozpoczynamy od podstawowego i najważniejszego elementu wizerunku każdej firmy jakim jest logo. Jego zmiana powoduje konieczność wykonania kolejnych prac. Zmiana wizerunku firmy jest odbierana najczęściej jako inwestycja, z której oczekujemy zwrotu. Zwrotem w tym przypadku jest większa ilość Klientów, a w konsekwencji większe przychody firmy.

Księga Identyfikacji Wizualnej

Po zakończeniu prac wszystkie nowe standardy spisujemy w Księdze Identyfikacji Wizualnej. Dokument ten jest drogowskazem do dalszych, samodzielnych działań - tworzenia dokumentów, prezentacji czy drukowania we własnym zakresie nowych wizytówek na podstawie jasno określonych wytycznych. Przestrzegając standardów spisanych w dokumencie wizerunek firmy pozostanie spójny i niezmieniony.

Decydując się na współpracę z firmami musimy dokładnie zrozumieć ich charakter oraz specyfikę branży a także zakres oferowanych produktów lub usług. Przeanalizować to co do tej pory zostało zrealizowane w zakresie wizerunku firmy oraz dowiedzieć się w jaki sposób Klient komunikuje się ze swoimi odbiorcami.

Wybrane realizacje

Komisja Nadzoru Finansowego

Mieliśmy zaszczyt zaprojektować nowe logo KNF oraz system identyfikacji wizualnej.

Więcej

Weco-Travel

Lider na rynku polskim w organizacji i zarządzaniu podróżami służbowymi

Zmiana wizerunku oraz stała obsługa graficzna.

Więcej

Bagietka

Popularna piekarnia i cukiernia

Dla Bagietki przygotowaliśmy nowe logo, elementy identyfikacyjne oraz opakowania.

Więcej